Προπονητικές Οδηγίες

 

Πριν εγγραφείτε για να συμμετάσχετε σε έναν από τους αγώνες Δρόμου του Παλαμηδείου Άθλου του Ναυπλίου, και κυρίως εάν πρόκειται να δηλώσετε συμμετοχή στον Παλαμήδειο Άθλο-ανάβαση του Κάστρου, προτείνουμε να επισκεφτείτε τον γιατρό σας, άλλη μια φορά και να τον ενημερώσετε για την έναρξη του προπονητικού προγράμματος που πρόκειται να ακολουθήσετε προκειμένου να συμμετάσχετε σε ένα απο τους αγώνες της Διοργάνωσης.

Συμβουλεύουμε όλους τους δρομείς και ιδιαίτερα όσους είναι πάνω από 35 ετών, τους καπνιστές, τους πρώην καπνιστές, τους υπέρβαρους ανθρώπους, αλλά και εκείνους με ιστορικό καρδιακής νόσου να υποβληθούν σε προ-αγωνιστικό καρδιολογικό έλεγχο.

Μετά τον απαραίτητο ιατρικό έλεγχο ο γιατρό σας θα σας δώσει οδηγίες προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσετε πιστά.

  Σταθερή προπόνηση με συνέπεια

 Μετά την έγκριση του γιατρού σας, είναι πολύ σημαντικό να μην το παρακάνετε ακολουθώντας πολύ σκληρά προπονητικά προγράμματα. Η προπόνηση σας θα πρέπει να αυξάνεται σταδιακά έτσι ώστε να μειώσετε τον κίνδυνο να υποφέρετε από ισχυρούς πόνους και υπερκόπωση. Προσπαθήστε να έχετε εναλλαγές και ποικιλία στην προπόνηση σας, για να αποφύγετε πιθανούς τραυματισμούς, οι οποίοι θα σας βγάλουν έξω από το προπονητικό σας πρόγραμμα.

 

Συνεχής Προπόνηση

Ένα καλό ξεκίνημα είναι ο καλύτερος και αποτελεσματικότερος τρόπος για να χτίσετε μια καλή φυσική κατάσταση. Ενωθείτε με άλλους δρομείς της περιοχή σας και μοιραστείτε μαζί τους το προπονητικό πρόγραμμα, την πρόοδό σας και τους στόχους σας, ιδιαίτερα τα κρύα πρωινά ή τα απογεύματα ή τις ημέρες με άσχημες καιρικές συνθήκες.

 

Προσδιορισμός των στόχων σας

 Όποια κι αν είναι η εμπειρία σε αγώνες δρόμου σε δημόσια οδό, θέστε στόχους και σκοπούς στον εαυτό σας, προπονηθείτε προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση δίνοντας κίνητρο και νόημα στο προπονητικό σας πρόγραμμα. Ο καθορισμός των λεπτομερειών των επιμέρους στόχων θα σημαίνει για σας και τον προσδιορισμό της ποσότητας και της ποιότητας της προπόνησης που θα ακολουθήσετε για να φτάσετε στους στόχους σας και παράλληλα να γευτείτε τη χαρά του να φτάνει κανείς στο στόχο του.

 

Ορίστε βραχυπρόθεσμους στόχους

 Αν ένα από τα αγωνίσματα δρόμου του Παλαμηδείου Άθλου του Ναυπλίου, και κυρίως ο ίδιος ο παλαμήδειος Άθλος, είναι ο τελικός αγωνιστικός στόχος σας, τότε δεν θα πρέπει να είναι και ο πρώτος σας αγώνας. Προετοιμαστείτε και τρέξτε σε μικρότερες διοργανώσεις έτσι ώστε να διατηρείστε σε καλή αγωνιστική κατάσταση και παράλληλα να μπορείτε να ελέγχετε την πρόοδο σας.

 

Δημιουργήστε φιλίες με άλλους δρομείς 

 Μην προπονήστε μόνοι σας! Βρείτε άλλους δρομείς οι οποίοι προετοιμάζονται για να τρέξουν έναν αντίστοιχο δρόμο ή ενταχτείτε σε κάποια ομάδα δρομέων της περιοχή σας. Έτσι θα έχετε τη δυνατότητα να ενθαρρύνεται ο ένας τον άλλον, να ορίζετε προπονητικού στόχους και βέβαια να απολαμβάνεται τα πλεονεκτήματα του δικτύου υποστήριξης στο οποίο είστε μέλος.

Nafplio
Castle
Run